ON-LINE PRODUKT / DORAZÍ TI NA E-MAIL

WORKBOOK
Definice obsahových pilířů

Takhle nabídka je pro vás, jestli:

  • stále nevíš, jak uchopit své sítě
  • ztrácíš vymyšlením obsahu mnoho času
  • máš pocit, že bloudíš v začarovaném kruhu

Jestli jsi odpověděla alespoň jednou „ANO“, tak mám pro tebe řešení, které tě vysvobodí ze spáru instagramové šedi. A to řešení se jmenuje: “Strategický plán na 365 dnípomoci definice obsahových pilířů.

899 Kč

PRO VŠECHNY malé a střední podnikatelky, majitelky e-shopu a i pro vás,
kteří se svým podnikáním teprve začínáte (ať už online nebo kamenném obchodě)

Ptáte se, co jsou to obsahové pilíře?

Teď vám nebudu zdlouhavým elaborátem zatěžovat hlavu, hlouběji to probereme ve workbooku, ale můžu vám prozradit, že obsahové pilíře
jsou 3–5 témat, která vaši značku nebo firmu nejvíce charakterizují. 

Jeden příklad by se ale hodil, že? Vysvětlím vám to úplně po lopatce.
Když budete mít například e-shop ve kterém prodáváte vlastnoručně vyráběné šperky s minerály, budou vaše základní obsahové pilíře tyto:

  • způsob stylingu (prodej – prezentace)
  • výroba (výběr materiálu, příprava produktu, samotná výroba)
  • energetický význam minerálu

A s nimi se následně naučíte pracovat a používat je v základních kategoriích. S mým strategickým plánem se je ale nenaučíte jen definovat, ale díky nim si postavíte dlouhodobý plán svého obsahu. Obsahové pilíře vám pomohou se orientovat v plánovaném obsahu a tak už se nikdy nestane, že budete celý den panikařit s myšlenkou, co publikovat. 

To znamená, že:

  • už se vám nestane, že si jeden den řeknete, že váš instagram už dlouho
    zeje prázdnotou a vy se budete snažit najít starou fotku a něco smysluplného k ní napsat
  • že vám správa vašich sociálních sítí nezabere více času, než je nutné 
  • že nebudete muset platit extra člověka, který vám stejně nedokáže
    pomoct, protože nikdy nebude sdílet tak opravdovou lásku k vašim produktům jako vy sama 
  • příspěvky budete plánovat dopředu, v klidu a především strategicky.
    Takže váš IG nebude jen dalším prodejním kanálem, ale to bude místo,
    které budou vaší sledující milovat 

Nejčastější otázky

Bude mi to k něčemu, když s instagramem právě začínám?

To si piště. Je jedno v jaké fázi se nacházíte. Definice obsahových pilířů vám pomůže nejen hodit sítě do latě, ale i pochopit, jak s vašim profilem pracovat tak, aby generoval nejen nové sledující, ale i zisk. 

Bude to mít výsledky i když jsem se svému instagramu několik měsíců nevěnovala?

Tuto otázku slýchávám často a má odpověď je “ANO”. Pokud má už profil sledující, byla by škoda začínat znova (bohužel i to někteří dělají). Ze začátku to bude jako když se hází hrách na stěnu, ale sotva začnete publikovat zajímavý obsah, kterému navíc rozumíte, výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.

Využiji to, když ještě nevím všem ještě konkrétně nevím, v čem budu podnikat ?

Pokud nevíte, v čem budete podnikat, je tohle pro vás to pravé ořechové. Zjistíte, čemu se chcete věnovat, jak to celé uchopit a následně s tím pracovat. V podstatě si předpřipravíte půdu, na které se pak budou dít zázraky. 

Dokážu tuto strategii aplikovat i když jsem absolutně netechnický typ?

Na tohle není potřeba vyšší dívčí. Stačí odhodlání, čas, tužka a papír. Tohle kombo společně s materiály, které pro vás mám vám ukáže, jak mít obsah na svých sítích pevně v rukou.