ON-LINE PRODUKT

WORKBOOK
Definice obsahových pilířů

Takhle nabídka je pro vás, jestli:

  • stále nevíte, jak uchopit své sítě
  • ztrácíte vymyšlením obsahu mnoho času
  • máte pocit, že bloudíte v začarovaném kruhu

Jestli jste zaškrtli alespoň jednu odpověď  (možná i všechny), tak mám pro váš řešení, které vás vysvobodí ze spáru instagramové šedi. A to řešení se jmenuje: “Strategický plán na 365 dnípomoci definice obsahových pilířů.

999 Kč

PRO VŠECHNY malé a střední podnikatelky, majitelky e-shopu a i pro vás,
kteří se svým podnikáním teprve začínáte (ať už online nebo kamenném obchodě)

Nejčastější otázky

Bude mi to k něčemu, když s instagramem právě začínám?

To si piště. Je jedno v jaké fázi se nacházíte. Definice obsahových pilířů vám pomůže nejen hodit sítě do latě, ale i pochopit, jak s vašim profilem pracovat tak, aby generoval nejen nové sledující, ale i zisk. 

Bude to mít výsledky i když jsem se svému instagramu několik měsíců nevěnovala?

Tuto otázku slýchávám často a má odpověď je “ANO”. Pokud má už profil sledující, byla by škoda začínat znova (bohužel i to někteří dělají). Ze začátku to bude jako když se hází hrách na stěnu, ale sotva začnete publikovat zajímavý obsah, kterému navíc rozumíte, výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.

Využiji to, když ještě nevím všem ještě konkrétně nevím, v čem budu podnikat ?

Pokud nevíte, v čem budete podnikat, je tohle pro vás to pravé ořechové. Zjistíte, čemu se chcete věnovat, jak to celé uchopit a následně s tím pracovat. V podstatě si předpřipravíte půdu, na které se pak budou dít zázraky. 

Dokážu tuto strategii aplikovat i když jsem absolutně netechnický typ?

Na tohle není potřeba vyšší dívčí. Stačí odhodlání, čas, tužka a papír. Tohle kombo společně s materiály, které pro vás mám vám ukáže, jak mít obsah na svých sítích pevně v rukou. 

Pravidelné tipy a novinky na email

Chceš dostávat pravidelné tipy, informace o novinkách a bonusy, které ti pomůžou s tvorbou obsahu? Pokud alespoň jedna odpověď zněla ano, stačí když mi tady zanecháš svůj e-mail. Slibuji, že tvou e-mailovou schránku budu navštěvovat maximálně jednou týdně.