Uncategorized
Testování

Jednou z nejdůležitějších věcí, které můžeš udělat pro růst autentického a aktivního sledování na Instagramu, je zveřejňování konzistentního, zajímavého a srozumitelného obsahu. Většina odborníků na social média doporučuje (nejsem stejného názoru) značkám, firmám a tvůrcům obsahu, aby se snažili zveřejňovat příspěvky na svůj Instagram alespoň jednou denně… Ale vážně, kdo sakra může  vymýšlet nekonečné nápady na kreativní, poutavý, autentický obsah, který bude rezonovat u tvého publika? Vždyť je to práce na plný úvazek sám o sobě.!

Pokud se občas zasekneš při tvorbě obsahu, je tento článek přesně pro tebe!

Představuj se svým sledujícím! Je potřeba si uvědomit, že nový sledující stále přibývají a většina nebude u tvého profilu sedět hodiny a hltat textaci u každého příspěvku. Řekni jim, kdo jsi, co děláš, komu pomáháš + nějaká zábavná fakta o tobě. Jednou za čas je to skvělá věc. 

Teď se ale pojďme kouknout na tipy, které používám i při plánování obsahu u svých klientů. Pozor, tohle není manuál na tvorbu obsahu! Základem kvalitního obsahu je plánování a definice “obsahových pilířů”. 

20 TIPŮ NA INSTAGRAMOVÉ PŘÍSPĚVKY, KDYŽ TI DOJDOU NÁPADY

1. Jakou první práci jsi kdy měla? 

2. Jaké věci jsi se během svého podnikání naučila a které si s sebou neseš dodnes?

3. Poděl se o první příklad toho, co teď děláš. To znamená: pokud jsi webový designér, sdílej první web, který jsi navrhla. Pokud jsi umělec, sdílej jednu ze svých úplně prvních kreseb nebo maleb. Pracuješ jako manikérka? Ukaž své první nehty, které jsi udělala. Pak mluv o tom, kolik jsi se od té doby naučila. 

4. Představ sledujícím své oblíbené aplikace, které ti pomáhají při tvé práci, nebo s tvorbou obsahu. Já nedám třeba dopustit na Canvu, Lightroom, Trello, ZOOM a v neposlední řadě na svůj plánovač, který mi sakra pomáhá se vypsat a naplánovat důležité úkoly.

5. Vytáhni z šuplíku fotku z dětství a poděl se v popisku o radu, kterou bys dala svému mladšímu já.

6. Vytvoř grafiku (klidně pomocí šablon), která vysvětlí tvé služby a způsob, jak si tě lze najmout – věř, že se vyplatí to lidem vysvětlit a připomínat!

7. Inspiruj je sdílením svých oblíbených účtů na instagramu a požádej své sledující, aby v komentářích označili své oblíbené účty.
Můžeš najít nejen nové účty, které stojí za sledování, ale tvůj příspěvek uvidí více lidí, když budou označeni.

8. Jaký zvláštní skrytý talent máš, který by ti nikdo nehádal?

9. S kým bys ráda spolupracovala ve svém podnikání? Může to být vysněný klient, někdo, s kým bys ráda udělala rozhovor pro tvůj blog nebo podcast atd.

10. Která píseň by měla být tvou osobní ústřední melodií? U mě to byla delší dobou známá znělka z filmu “Čelisti”… Netuším proč. Teď vyhrávají přátelé. 

11. Řekni příběh, který stojí za názvem tvé značky, firmy nebo blogu. Co to znamená a proč jsi si to vybrali? Co to říká o vás nebo vaší firmě? Ano, pokud je značkou vaše jméno, je to méně zábavný proces, ale i ten skrývá důvod, proč jste se proto rozhodli. 

12. Jaké jsou některé běžné mýty nebo mylné představy o tom, kde pracuješ nebo co děláš?

13. Jaká všední každodenní činnost ti připadá podivně kouzelná? U mě je to poslouchaní zvuků z kavárny nebo letiště. Mám na to dokonce speciální appku, kterou pouštím vždy, když si sednu k počítači a potřebuji se soustředit. Neumím to přesně vysvětlit, ale ruch okolo mě mi dodává nepopsatelný náboj. Navíc jsem v tomto prostředí mnohem produktivnější než doma.

14. Za jakou nejhloupější věc jsi kdy utratila peníze? Je jedno zda to vezmeš jako celek, nebo pouze zaměřené na své podnikání. 

15. Uveď tři věci, které byly na tvém dni, týdnu nebo měsíci opravdu dobré. Tohle je super i pro uvědomění, že život není tak trpký, jak si v určitých momentech můžeš myslet. Já si díky tomu začala třeba psát i deník vděčnosti, který si pročítám zpětně když mi není hej. A víš co, pomáhá to.

16. Sdílej úplně první fotku, kterou jsi zveřejnila na Instagramu, a řekni její příběh.

17. Požádej své sledující, aby ti řekli s kterou postavou z Přátel se nejvíce ztotožňují.. Věř mi, každý má svůj názor. Udělal jsem to jednou a byl to můj vůbec nejkomentovanější příspěvek.

18. Popiš, jak by vypadal den ve tvém ideálním vysněném životě.

19. Publikuj vedle sebe (carousel) srovnání toho, co jsi zveřejnila na Instagramu, s tím, co se skutečně dělo. Já tohle využívám hodně při fotících dnech. Ukazuji výsledek, ale i pohled do zákulisí. 

20. Sdílej selfie a řekni pět věcí, které na sobě máš ráda. O to samé můžeš pak požádat své sledující. 

Snad ti těchto pár tipů při zaseknutí s tvorbou obsahu pomůže. Nezapomeň ale na to, že základem konzistentního, zajímavého a srozumitelného obsahu je plánování a definice obsahových pilířů + ideálního klienta. Pokud s jejich definicí potřebuješ pomoci, dej mi vědět. Ráda se s tebou domluvím na konzultaci a posuneme tvé sítě na další úroveň. 

Další příspěvky v kategorii

Testování 2

Testování 2

Jednou z nejdůležitějších věcí, které můžeš udělat pro růst autentického a aktivního sledování na...